Vzdelanie
2001 Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa v študijnom odbore psychológia (Mgr.) Katedra psychológie, Fakulta humanistiky, Trnavská univerzita v Trnave
2010 Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa v študijnom odbore psychológia (PhD.) Katedra psychológie, Filozofická fakulta,Trnavská univerzita v Trnave,
2020 Odborná spôsobilosť na výkon špecializovaných pracovných činností v špecializačnom odbore Klinická psychológia (Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave, Lekárska fakulta)
2021 Odborná spôsobilosť na výkon certifikovanej pracovnej činnosti Psychoterapia, Gestaltterapia (Slovenský inštitút pre vzdelávanie v psychoterapii)
1997 – 1998 Medzinárodný výcvik Montessori pedagogiky (Association Montessori Internationale, Internationale Akademie für Entwicklungs – Rehabilitation, Mníchov, Nemecko)
1998 Medzinárodný výcvik Montessori liečebnej pedagogiky (Internationale Akademie für Entwicklungs – Rehabilitation, Mníchov, Nemecko)
Zamestnanie a spolupráca s odbornými inštitúciami
od r. 2001 Trnavská univerzita v Trnave, Filozofická fakulta, Katedra psychológie (odborný asistent)
1998 – 2020 Fakultná nemocnica Trnava, Detské sanatórium rehabilitačné (psychológ, Montessori terapeut)
2019 – 2021 Saleziáni don Bosca – Slovenská provincia (garant odborného vzdelávania)
od r. 1998 Spolupráca s Medzinárodnou akadémiou vývinovej rehabilitácie a pediatrického vzdelávania pri Nadácii profesora Hellbrüggeho, Mníchov, Nemecko
od r. 2019 Spolupráca s Montessori Medical Partnership for Inclusion, Woodsboro, MD, USA
od r. 2019 Spolupráca s Fakultou telesnej výchovy a športu Univerzity Komenského (lektor v oblasti psychológie v programe akreditovaného vzdelávania trénerov plávania detí)
Členstvo
Slovenská komora psychológov
Slovenská psychoterapeutická spoločnosť
Board of Advisors, Montessori Medical Partnership for Inclusion, Woodsboro, MD, USA
Pedagogická činnosť na Trnavskej univerzite v Trnave
Klinická psychológia
Psychodiagnostika detí a mládeže
Biologická psychológia
Úvod do Gestalt terapie
Montessori terapia
Projektívne techniky v psychodiagnostike a psychoterapii
Iná vzdelávacia a lektorská činnosť
- Organizácia a lektorovanie Medzinárodného výcviku Montessori pedagogiky a Montessori liečebnej pedagogiky (Trnavská univerzita v Trnave, 2006 – 2007, 2020 – 2022, Lektorská činnosť: Univerzita Palackého, Olomouc, Česká republika, 2017, Krakow, Poľsko, 2014, Riga, Lotyšsko, 2017)
- Lektorská činnosť v programe inkluzívneho vzdelávania Foundations of Montessori inclusion (Milwaukee, Wisconsin, USA, 2019)
- Lektorská činnosť v programe Foundations of Montessori Inclusion in Elementary (2021 - 2022 Virtual Course, MMPI, Loyola University Maryland, USA)
- Lektorská činnosť v oblasti Montessori pedagogiky, Montessori liečebnej pedagogiky a vývinovej psychológie v rámci postgraduálneho vzdelávania učiteľov materských a základných škôl (New Bulgarian University, 2022)
Vybraná publikačná činnosť
- Kozelková, M. (2013). Poruchy vyšších zrakových funkcií detí s detskou mozgovou obrnou. Trnava: TU – Filozofická fakulta, ISBN 9788374906579
- Kozelková, M. (2009). Montessori terapia u detí s detskou mozgovou obrnou. Aktuálne problémy ľudí s mentálnym postihnutím (s. 34-47). České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta
- Kozelková, M. (2007). Kognitívne predpoklady učenia sa detí s detskou mozgovou obrnou. In: Štúdium a zamestnanie občanov so zdravotným postihnutím (27-33). Trnava : Slovenská sociologická spoločnosť pri SAV
- Kozelková, M. (2007). Kognitívny profil detí s detskou mozgovou obrnou. In: J. Grác (Ed.), Psychológia pre život (335-338). Trnava: Typi Universitatis Tyrnaviensis, vydavateľstvo Trnavskej univerzity v Trnave, spoločné pracovisko TU a VEDY, vydavateľstva SAV, ISBN 9788080821593